ΤΙ ΣΕ ΕΞΙΤΑΡΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ;



ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΜΙΑΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔ(Ρ)ΑΣ, ΤΟ ΧΡΩΜΑ, Η ΓΑΛΗΝΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ;



Η' TO ΜΥΣΤΗΡΙΟ, ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΚΑΙ Η ΑΠΟΞΕΝΩΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ "ΖΕΙ" ΕΝΑ ΑΙΜΟΔΙΨΕΣ VAMPIRE-GANGREL;




Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΑ ΘΕΛΩ ΣΟΥ.





Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2010

γαϊδουρινή ΥΠΟΜΟΝΗ

Όλοι έχουμε.

Είναι μια απ'τις πολλές αρετές μας. Σε κάποιους υπάρχει σε μεγάλο βαθμό μέσα τους, ενώ σε άλλους σε μικρότερο. Εμένα βάλτε με στους πρώτους.
Ο καθένας μας ξέρει τι σημαίνει η υπομονή γι' αυτόν, και πρέπει να ξοδέψουμε χρόνο να μάθουμε τι σημαίνει η υπομονή και για τους άλλους.

Βλέπω καθημερινά το πόσο καλά "εξασκώ" την υπομονή μου..θέματα δουλειάς και σχέσεων μου υπενθυμίζουν κάθε στιγμή τη παρουσία της. Πολλές οι φορές που κάνω πίσω στη πρώτη δυσκολία. Όμως όχι για πολύ..ένα δυνατό χαστούκι, ικανό να με συνεφέρει, έρχεται και μου σκάει η "αδερφή" της υπομονής. Τ'ονομα αυτής.. Επιμονή.

Μοιάζουν κι όμως δεν είναι ίδιες.. παρόλο που δυο φωνήεντα όλα κι όλα αλλάζουν μεταξύ τους, η μία συμπληρώνει την άλλη. Αν δεν έχω υπομονή, πώς θα έχω επιμονή..και το αντίστροφο.

Βέβαια δεν τελειώνει εδώ το..συγγενολόι. Υπάρχει και τρίτη αδερφή, η οποία έρχεται να με βρει λίγο πιο μετά..κι αυτό γιατί χρειάζεται να "ψηθώ", να περάσω δύσκολες ώρες και στιγμές κόλασης, να με κάνει ικανή να μη τα παρατάω με το πρώτο "όχι"/"αντίο"/"απέτυχες". Η Αντοχή είναι αυτή που με κάνει καλύτερο άνθρωπο, επειδή μέσα από δοκιμασίες βγαίνω και πάλι στην επιφάνεια, συνεχίζω την πορεία μου με τον ίδιο ζήλο όπως πριν!

Μέσα απ΄την υπομονή έχω μάθει να επιμένω και να περιμένω τη πρώτη χαρά να μου σκάσει μπροστά μου. Ξέρω ότι υπομένοντας θα'ρθει και θα με συναντήσει ξανά ο πρώτος ενθουσιασμός, η πρώτη ελπίδα. Κι αυτή τη φορά το μόνο σίγουρο θα είναι πως όλα θα διαδραματιστούν σε διαφορετικό πλαίσιο, θα έχω συμμάχους και τη Δύναμη και τη Σιγουριά που με τόσο κόπο -αλλά δίκαια- κατέκτησα.

Δε θέλω να μιλήσω ακόμα για αισιοδοξία..άλλωστε έχω δρόμο μπροστά μου μέχρι εκεί. Για την ώρα ακόμα καρπώνομαι τα αμέτρητα χαστουκάκια της επιμονής..κι αυτό γιατι όπως λέει και μια γερμανική παροιμία "Η υπομονή είναι πικρό φυτό αλλά έχει γλυκό καρπό."

Και για μένα μετραέι ΚΑΙ το αποτέλεσμα!!

"Κοίτα με στα μάτια με υπομονή
διώξε του άλλου κόσμου την επιρροή
νιώσε με για να σε νιώσω κι ας πονάς
είν' πανάκριβο σ' το λέω ν' αγαπάς"



2 σχόλια:

  1. το ξέρεις αυτό που λέει "αδελφές και παληκάρια γίναμε μαλλιά κουβάρια" ;
    :D
    αυτές οι αδελφές (υπομονή, επιμονή, αντοχή) έχουν συνωμοτήσει για να σε κάνουν να περάσεις στο επόμενο στάδιο μάλλον. προσωπικά στις δύσκολες φάσεις με έχει βοηθήσει ένας κύριος: Εγωισμό τον λένε και είναι ο καλώς εννοούμενος.


    καλημέρα κ καλή εβδομάδα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χμ.. θα μιλήσω και γι'αυτόν με το καιρό..του'χω πολλά μαζεμένα κι αυτουνού του κυρίου.γκρρρ..
    Προσωπικά τον έχω από γεννησιμιού μου στο ζενίθ (όχι απαραίτητα ο καλός ε, για να λέμε και τα πράγματα με τ'όνομά τους), αλλά με ξεχνάει τις πιο ακατάλληλες ώρες (βλ. παρόν)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή